martedì 3 agosto 2010

Olivia P





Olivia...Olivia P ... Olivia Palermo! Tutti la conosciamo, tutti la odiamo, ma forse perchè tutti un po' la invidiamo...Iperproduttiva e attiva, anche se in molti (Erin in primis) la criticano di non essere in grado di fare nulla...fatto è che la nostra cara O ha all'attivo un anno di università a Parigi, corsi sui media alla New School di New York, una linea di gioielli, un contratto firmato lo scorso anno con Wilhelmina Models e, come tutti sappiamo, un ruolo da vice responsabile accessori a ELLE USA, al quale è arrivata dopo l'esperienza da DVF (ma per questo abbiamo la nostra tanto amata serie THE CITY...molto meglio in lingua originale tra le altre cose). Resta il fatto che la nostra O riesce a gestire la propria immagine da stronza patentata egregiamente, trasformando qualsiasi chiacchiera, quasi sempre negativa, in un argomento a suo favore. Questa upper east newyorkese non veste da ragazzaccia, ma con quel gusto disinvolto-internazionale, che si conferma sempre come il più elegante. A qualsiasi età. Perfetta per Milano, ma rimane a NY.
Olivia – Withney, 10 a 1.

Bye LB


English text: Olivia...Olivia P ... Olivia Palermo! Everybody knows her, evrybody hates her, but maybe cause evrybody are jealous of her ... She's really active even if lot of people says that's she's not able to do anything (erin first I think) ... However you have to notice that our dear O has on her portfolio book, one year of studies in Paris, classes in media at the New School of NYC, a jewellery brand, a contract whit Wilhelmina Models and, obviusly, a role in the accesories repart of ELLE USA, after her experience to DVF (but for that we can follow our favourite series THE CITY...better in original language than in italian). We ascertain that O is able to manage is image of licensed bitch in a great way, she turns every negative criticism in her favour. We like her cause this upper east girl doesn't wear like a bad girl, but with that casual- international style, that's the best elegant for every situation. For every age. She's would be perfect for Milan, unfortunately she's in NY.

Bye LB

9 commenti:

  1. Adorooo o estilo dela..
    beijos = D
    Luana

    http://decaronanamoda.blogspot.com

    RispondiElimina
  2. I love her style!!!!! nice blog :)

    RispondiElimina
  3. Glad you liked my blog! Yours is lovely too <3
    I'll follow of course:)))
    follow mine if you like it :)
    http://wenoospeakamericano.blogspot.com/

    RispondiElimina
  4. great style.

    visit, leave your mark, follow?
    http://kagglejardin.blogspot.com

    RispondiElimina
  5. :) I like it, it's original. too bad I can't understand it .. I don't speak italian. I am your newest follower. I hope you will follow my blog too.

    http://chiconomics-casandra.blogspot.com/

    RispondiElimina
  6. Penso che tu abbia fatto una descrizione PERFETTA. Anche se come persona la trovo insopportabile, penso che sia una "furbetta" con uno stile impeccabile!



    http://chezg.blogspot.com/

    RispondiElimina
  7. Love her!
    http://carrouseldelamode.blogspot.com

    RispondiElimina